Сэргийлэх төв комиссоос авлигын талаарх гомдлыг хянан шийдвэрлэх механизмаа өөрчилжээ

A- A A+
 Сэргийлэх төв комиссоос авлигын талаарх гомдлыг хянан шийдвэрлэх механизмаа өөрчилжээ

Ерөнхий агуулга

Авлигатай тэмцэх газраас хамгийн сүүлд гаргасан тушаалын дагуу тус комиссоос өргөдөл, гомдлыг шалган, шийдвэрлэх хугацааг нэг сараас хоёр сар болгон сунгасан. Гомдол гаргахдаа Сэргийлэх төв комиссын www.portal.cvc.gov.in хаягаар эсвэл www.cvc.gov.in вэб сайтын нүүр хуудасны "гомдол" холбоосоор дамжуулан гаргаж болно.

Сэргийлэх төв комиссоос авлигын шинжтэй өргөдөл, гомдол гаргахдаа гар утасны дугаараа заавал өгөх зэрэг гомдол шийдвэрлэх механизмдаа хэд хэдэн нэмэлт, өөрчлөлтүүдийг оруулсан байна.

Түүнчлэн авлигын гэмт хэргийг шалгахдаа Сэргийлэх төв комиссын ахлах офицерууд цахим платформоор дамжуулан өргөдөл, гомдлынхоо байдлыг иргэдэд мэдээлэхээр тогтлоо.

Авлигатай тэмцэх газраас хамгийн сүүлд гаргасан тушаалын дагуу тус комиссоос өргөдөл, гомдлыг шалган, шийдвэрлэх хугацааг нэг сараас хоёр сар болгон сунгасан. Гомдол гаргахдаа Сэргийлэх төв комиссын www.portal.cvc.gov.in хаягаар эсвэл www.cvc.gov.in вэб сайтын нүүр хуудасны "гомдол" холбоосоор дамжуулан гаргаж болно.

“Гомдол гаргагч нь порталаар дамжуулан гомдол гаргахдаа гар утасны дугаараа заавал өгөх ёстой бөгөөд ингэснээр гомдол гаргагчийн гар утасны дугаар руу автоматаар үүсгэсэн код илгээгдэж баталгаажуулах боломжтой” гэж төрийн захиргааны төв газар, агентлагийн нарийн бичгийн дарга нарт зааварчилгаа өгчээ.

Уг тушаалд өргөдөл гомдлыг порталд бүртгүүлсний дараа бүртгэлийг баталгаажуулж, гомдлын лавлагааны дугаарыг агуулсан мессежийг гомдол гаргагчид илгээнэ гэжээ.

Порталаар дамжуулан ирүүлсэн гомдлын статусыг зөвхөн цахим горимоор хянах боломжтой гэж комиссын тушаалд дурджээ. Өмнө нь шуудангаар гомдол гаргадаг байсан туршлага цаашид ч үргэлжлүүлэх юм.

Мөн "Сэргийлэх төв комиссын нарийн бичгийн дарга, Сатаркта Бхаван, GPO цогцолбор, Блок-А, INA, Нью Дели-110023 хаягт бичгээр мэдэгдэл илгээж гомдол гаргаж болно" гэж мэдэгдэв.

Сэргийлэх төв комисс нь янз бүрийн эх сурвалжаас ирсэн гомдлыг хүлээн авдаг бөгөөд эдгээр гомдлыг шийдвэрлэх хүртэлх мэдээллээр гомдол гаргагчийг хангахын тулд удирдлагын системээр дамжуулан хянан шийдвэрлэх юм.

Захиргааны болон Сэргийлэх шинж чанартай гомдлыг комисст шилжүүлдэг. Өнгөрсөн оны 12-р сард гаргасан гомдлыг шийдвэрлэх механизмын талаарх сүүлийн удирдамжаа дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах боломжтой юм.

"Шаардлагатай арга хэмжээ авахын тулд гомдлыг холбогдох ахлах офицерт илгээхээр шийдсэн тохиолдолд гомдол гаргагчид мөн энэ тухай мэдэгдэнэ" гэж  комиссын тушаалд дурджээ.

Ийм тохиолдолд гомдлын үр дүнгийн талаар порталаар дамжуулан гомдол гаргагчид мэдээлэх үүрэг хариуцлага нь холбогдох байгууллагын ахлах офицерт байх болно гэж тэр хэлэв. Мэдээлэгчийн шийдвэрийн дагуу гаргасан гомдлын статусыг онлайнаар үзэх боломжтой.

Тус тушаалд “Нийтийн эрх ашгийг зөрчих ба мэдээлэгчийг хамгаалах” тухай гомдлын дагуу үүсгэсэн лавлагааны дугаарыг мэдээлэгчид биечлэн дамжуулж, гомдлын статусыг хянах боломжийг олгоно.

“Нийтийн эрх ашгийг зөрчих ба мэдээлэгчийг хамгаалах” тухай гомдол гаргагч нь Сэргийлэх комиссоос өгсөн лавлагааны дугаарыг оруулснаар гомдлын статусыг хянах боломжтой гэж мэдэгдэв.

"Өргөдөл, гомдлыг хянан шийдвэрлэх механизмд оруулсан өөрчлөлт нь хүмүүст авлигын асуудлаар гомдол гаргах, түүнд хяналт тавихад тусална. Өргөдөл гаргагчид ч мөн түүний статусыг онлайнаар шалгах боломжтой болно" гэж төрийн өндөр албан тушаалтан хэллээ.

Эх сурвалж: https://economictimes.indiatimes.com/news/india/cvc-amends-corruption-complaint-handling-mechanism-mobile-number-mandatory-for-raising-plaints/articleshow/95525967.cms